FarSight StudiosSimulering
PBA Pro Bowling 2021 + 8750 in-game valuta. Brug valuta i spillet til at købe bowlingbolde, spillesteder og PBA-professionelle! PBA Pro Bowling 2021 er det ultimative spil til alle bowlingfans! Nu kan du bowle som din yndlingsspiller fra PBA! Spil online mod dine venner, en-mod-en og i turneringer, eller start din PBA-karriere i en omfattende, spiloplevelse. Dette spil har noget for enhver med mulighed for både en autentisk simulation eller et gameplay i eksplosiv arkadestil! PBA Pro Bowling 2021 er officielt licenseret af Pro Bowlers Association og omfatter 26 af de bedste spillere i dag samt kommentatorspor direkte i spillet fra tv-kommentatorerne Rob Stone og Randy Pedersen, som er en del af hall of fame. Spændende nye funktioner i 2021 omfatter: -Online en-mod-en-kampe. -Spil som din yndlingsspiller fra PBA. -Finaler tilføjet til mere end 100 turneringer i Career Mode. -Forbedret bold- og keglefysik. -Banefysik omfatter nu Oil Pattern Breakdown og Carry-down. -Andrew Andersen tilføjet til spillet. -Mere end 150 kugler at vælge blandt og få - 40 af de hotteste nye kugler fra alle verdens topproducenter, som bruges i PBA Tour.