Park Beyond
I Park Beyond kan du bygge din drømmepark, uden at tyngdekraften holder dig tilbage! Indtag rollen som en nyansat visionær arkitekt for en kriseramt virksomhed, og byg forskruede forlystelsesparker. Du kan bygge de forlystelser, som du altid har drømt om, men som ikke kunne eksistere i virkeligheden. Arbejd sammen med Phil, den entusiastiske parkveteran, Izzy, den strenge, men venlige chef, og en hel masse andre farverige og passionerede figurer, og opbyg en succesrig og indbringende parkvirksomhed. Den brugervenlige styring og historiedrevne kampagnefunktion kan hjælpe dig med at lære at administrere en park samt bygge de skøreste forlystelser og modulære rutsjebaner. Din kreativitet vil skabe din succes!