Painkiller
Forudbestil nu, og tag ladegreb med Jernkorsridder-skinpakken - 4 middelalderskins til hver karakter - 6 Unikke våbenskins til pælegevær, SMG, haglgevær, raketstyr, håndkanon og elektrodriver Painkiller er en moderne nyfortolkning af den klassiske franchise med online co-op for op til tre spillere og offline spil. Kæmp mod horder af dæmoner og enorme rædsler i gotiske, detaljerede miljøer. Du er fanget i Skærsilden, hvor du er blevet dømt for din synd mod himlen. Men Skaberens stemme giver dig en mulighed for at opnå frelse. Som en af mestrene må du stoppe den faldne engel Azazel, som er ved at sende sin djævelske hær mod jorden. Du vil møde horder af fjender, dæmoner med unikke kræfter og Azazels tre enorme børn – nephilimerne. Vil du lykkes med din mission og opnå din frelse? Skærsilden er din legeplads – Hop, løb og sving dig med krog dig gennem vidtstrakte biomer, mens du bekæmper fjender med en mængde nye og klassiske Painkiller-våben. Grotesk rædsel venter dig – Udfordr en række nye fjender, fra horder af mindre dæmoner til enorme væsner. Giv smerten frie tøjler – Brug tarotkort til at forbedre dine evner, og kombiner dem med andre spillere for at tilintetgøre jeres fjender. Vælg din karakter med omtanke – Spil én af fire forskellige karakterer – Ink, Void, Sol og Roch – og benyt dig af deres unikke fordele for at booste din energi, dit helbred, din kraft og skade.