Painkiller: Metal As Hell Pack
Metal As Hell-DLC indeholder 4 karakterskins og 6 våbenskins. Klæd dig i metalinspirerede outfits, der er skabt til dæmonjagt. Højt, elektrisk og klar til det vidtstrakte land i Skærsilden. Brug våben, der ligner og føles som ren metal, designet til at knuse alt, der vover at krydse din vej.