Painkiller: Night Watch Pack
DLC'en Night Watch vil inkludere 4 karakterer og 6 våben-skins. Træk i overjordiske outfits, som alle er klar til at forfølge de udøde i skærsilden. Alle blodstænk fortæller historien om jagter, man har overlevet, og ritualer, der er blevet udført. Lav dit arsenal om til våben, der frygtes af de levende og de døde, så du kan ramme selv den mægtigste dæmon.