Owlboy
Udforsk en levende og detaljerig verden af pixels i dette flyvende platformseventyr. Otus er en stum ugle, der har svært ved at leve op til sin arts forventninger. Men alting bliver endnu værre, da der pludselig dukker himmelpirater op. Derefter venter der ham en rejse gennem monsterinficerede ruiner med mange ubehagelige overraskelser og strabadser, som er mere, end de fleste vil kunne klare. - Owlboy er en kærlighedserklæring til pixelart og eventyrspil i åbne verdener og blander platformspil med flyvesekvenser på en ny, unik måde. - Tag alting med dig. Rekruttér Otus' venner som skytter, der kan kæmpe for dig, og som hver især har unikke evner og historier. - Store fangekældre med udfordrende bosskampe. - Et eventyr, der har været 10 år undervejs.