Overcooked! All You Can Eat
Overcooked!, Overcooked! 2 og alt yderligere indhold er blandet sammen og opdateret i denne lækre endelige udgave! Mor dig med hundredvis af baner i kooperativt madlavningskaos på tværs af stadigt mere risikable og mærkelige køkkener. Overcooked! går online For første gang er onlinespil for flere spillere blevet integreret fuldt i Overcooked! Besøg dine yndlingskøkkener igen fra det første spil i imponerende 4K og ONLINE! En visuel fest! Begge spil er blevet bragt op på næste niveau med imponerende og forbedret 4K-grafik – Overcooked!-serien har aldrig set bedre ud. Smagfuldt nyt indhold! Nye baner, nye kokke og nyt kaos – alt eksklusivt for Overcooked! All You Can Eat. Flere tilstande! Spillere kan nyde kampagne-, overlevelses- og træningstilstande samt den nye hjælpetilstand i All You Can Eat! Hjælpetilstanden tilbyder en række muligheder for et mindre hektisk spil, herunder langsommere timeout for opskrifter, længere rundetider og muligheden for at springe baner over. Adgang for alle! Overcooked! All You Can Eat indeholder en funktion, som giver næsten alle mulighed for at deltage i madlavningsvanviddet! Skalerbar brugergrænseflade med både ordblindvenlig tekst og farveblindhedsindstillinger er tilgængelige. Rejs tilbage til Onion Kingdom til en fest af episke proportioner i Overcooked! All You Can Eat.