Orcs Must Die! 3
Orcs Must Die! 3 giver dig orktæskende kaos i hidtil utænkeligt omfang. Spil alene eller med en ven, og udrust dig med fælder og våben fra det omfattende arsenal. Hug, brænd, slyng og zap dig igennem flokkevis af frastødende orker i den længe ventede opfølger til den prisvindende spilserie. I spillets helt nye krigsscenarier skal spillerne tage kampen op mod de største orkhære, verden har set. Bliv udstyret med krigsmaskiner, der har kræfter nok til at kaste, spidde, grille og lemlæste de afskyelige ubudne gæster. Mere af det hele – Orcs Must Die! 3 er alt det, som spillets fans elskede fra de to første spil – og endnu mere. Flere orker, flere fælder, flere våben, flere opgraderinger og endnu bedre grafik. Det hele er skruet helt op på 11. Ny historie – spil dig igennem en helt ny historie, der udspiller sig mere end 20 år efter Orcs Must Die! 2, og hvor krigsmagikeren og troldkvinden har genrejst ordenen og trænet nye, unge lærlinge. Krigsscenarier – de helt nye krigsscenarier indfrier løftet om den store skala fra Orcs Must Die. Stå over for overvældende hære af orker ude på de slagmarker, der omkranser borgene. Tynd ud i bølgerne af orker i hundredtal, før de bryder igennem murene og indtager din revneportal. Krigsmaskiner – du får brug for nye dødbringende smadrevåben i kampen mod horderne, så glæd dig til de overdimensionerede fælder – krigsmaskinerne. Sæt dine megafælder, og kast orker op i luften som kludedukker, brug den bombastiske tøndekaster, og sæt fut i dine ildspyende herligheder. Det stopper aldrig – legion efter legion af orker fortsætter med at angribe, når historiedelen er gennemført. Rids dit navn ind i orkdræbernes hall of fame i de ugentlige udfordringer, eller se, hvor længe du kan holde dig i live i den Uendelige spiltype. Brug drastiske midler – Orcs Must Die! 3 indeholder Drastiske midler-kampagnen og gratis indhold, der blandt andet omfatter frygtindgydende flyvende fjender, heroiske krigsvogtere og endnu mere ødelæggelsesudstyr! Overlev i virvaret – i den nye Virvar-spiltype skal du stå over for onde orker, der efterhånden bliver sværere og sværere og har bestialske tricks i deres beskidte ærmer. Men for hver runde du overlever, får du dine egne forbedringer at tæske dem med.