Oddsparks: An Automation Adventure - Ultimate Edition
Få den ultimative Oddsparks-oplevelse med denne udgave. Den indeholder grundspillet og alle DLC'er. Oddsparks: An Automation Adventure er en kombination af Automation- og Real Time-strategi for både hardcore fans af Automation-genren og spillere, som er nysgerrige på den. Udforsk en underlig fantasy-verden, opdag fortidens mysterier, automatisér dine værksteder, og tag på eventyr med dine underlige og nuttede sparks! Deluxe Upgrade: Oddsparks: An Automation Adventure – Deluxe Upgrade indeholder valgfrit kosmetisk indhold til vores største fans. Indholdet, der kan downloades, består af eksklusive genstande til tilpasning og udsmykning og er til spillere, som er vilde med spillet og gerne vil vise deres støtte. Tailor's Animal Costumes Pack: Animal Costumes Pack indeholder 5 valgfrie sæt med dyretema og i alt 28 individuelle dele, som får dig til at skille dig ud: Panda Set, Turtle Set, Giraffe Set, Shark Set, Peacock Set Making Music: Saml bandet, og bevæg dig til lyden af din egen automatisering i Making Music-DLC'et til Oddsparks: An Automation Adventure! Det sjove og imponerende DLC introducerer et helt nyt musiksystem, så du kan forvandle din fabrik til en fuldt fungerende rytmisk og melodisk maskine. Craftsman's Elemental Decorations Pack: Elemental Decorations Pack indeholder 3 valgfrie kosmetiske dekorationssæt med elementerne som tema. I alt kan 42 genstande hjælpe dig med at gøre din rejse endnu mere unik: Quartz-dekorationer, Volcanic Decorations, Glacial Decorations, Spark Showcases Hats & Helmets: Er du klar til at give dine Sparks et nyt udseende og din fabrik et helt nyt niveau af kontrol? Hats & Helmets DLC til Oddsparks: An Automation Adventure er landet! Denne sjove, men anvendelige DLC giver dig mulighed for at udstyre dine Sparks med stilfulde hovedbeklædninger, som ikke kun er til pynt, men som også er nøglen til smartere automatisering. Skab dedikerede produktionslinjer ved at filtrere dine Sparks efter deres hatte, så du kan dirigere dem de rigtige steder hen for at arbejde. Coaster Rush: Gør dig klar til en vild forlystelsespark! Udvidelsen Rutsjebanerus blander indviklet automatisering med spektakulære forlystelsesparkelementer. Giv dine Sparks det eventyr, de fortjener, og indsprøjt ren og skær spænding i dit logistiknetværk med utrolige togbaner i rutsjebanestil!