Oddsparks - Making Music
Byg. Automatisér. Komponér. Saml bandet, og bevæg dig til lyden af din egen automatisering i Making Music-DLC'et til Oddsparks: An Automation Adventure! Det sjove og imponerende DLC introducerer et helt nyt musiksystem, så du kan forvandle din fabrik til en fuldt fungerende rytmisk og melodisk maskine. Lad din kreativitet genlyde. Tilføj musik til dine mekanikker og harmonier til dit arbejde! Komponér, mens du bygger Alle sparks kan nu slå tonen an – bogstaveligt talt! Brug Musical Pressure Plates til at afspille lyde, når sparks går forbi, og styr dine Musical Speakers ved hjælp af Logic-systemer for at give liv til komplekse arrangementer. Timing er spark-baseret, og alle eksisterende genstande kan nu bruges til at skabe forskellige lyde. Lav dine egne instrumenter og lyde Slip din musikalske kreativitet løs! Lås op for en Musical Workstation, og skab et komplet sæt med 12 musiktoner og 2 oktavmarkører. Og ikke nok med det: Din Sawbench kan nu producere fire charmerende instrumenter (klaver, fløjte, lut og xylofon), som er perfekte til at skabe melodisk stemning i dine værksteder. Indtag scenen Vil du se dine sparks bevæge sig i takt til musikken? Så kan du bygge en Spark Showcase – Band, som er en koncertscene, hvor dine sparks kan optræde sammen.