Nice Day for Fishing
Fra Viva La Dirt League kommer en episk fortælling om fantasi, eventyr og ... fiskeri?? Da heltene i Azerim forsvinder på mystisk vis, truer en ond kraft med at overtage landet! NPC'en Baelin skal bruge alle sine evner for at forsvare byen Honeywood på den eneste måde, han kender til! Men noget er forandret ... Baelin er ikke længere en NPC, men ... en eventyrer! Kan du klare det nye ansvar?! Brug præcis timing og magiske besværgelser til at kæmpe mod fisk, opgradér dine evner, bekæmp det onde, og genopbyg Honeywood. Godmorgen! Det er en dejlig dag til en fisketur, ikke! Episke kampe med fiskestangen Kast dig ud i frygtløse fiskekampe for at gennemføre missioner, få mere styrke og låse op for besværgelser, du kan bruge mod dine modstandere i havet. Brug den rigtige madding til at fange dem, og udfør dine angreb på det helt perfekte tidspunkt for at sikre en fejlfri sejr. Men pas på den mest magtfulde fisk, der lurer i dybet, og som helt sikkert vil sætte dine evner på prøve. Udforsk Azerims verden Udforsk det fortryllende Azerim over og under bølgerne. Tag på eventyr gennem Honeywoods skove til Azerims kyst, hvor du vil møde nye missioner, personer, der skal reddes, og fisk, der skal fanges. Naviger i undervandsstrømmene for at få din krog til at nå ind i de grotter, der er svære at komme til, og opgrader din fiskesnøre, så du kan dykke endnu længere ned i dybet. Nyt udstyr og ny mekanik Alle eventyrere fortjener de bedste værktøjer til at fuldføre deres mission. Selvom Baelin blot er en ydmyg fisker, bruger han sin fiskestang som våben, sin båd som fartøj og sin hat som rustning, så sørg for, at du har det rigtige udstyr til opgaven! Brug den magnetiske krog til at få fat i skjulte skatte i det dybe hav, eller bryd gennem grotternes mure med det kraftfulde bor for at afsløre nye veje. Gør din fiskestang endnu bedre for at øge din styrke, og opgradér dine fiskesnører for at komme længere ned i dybet og fange de frygtindgydende fisk, der svømmer omkring i mørket. Genopbyg Honeywood Mens du er på eventyr, kan du trække værdifulde ressourcer op fra skibsvrag, der har måttet bukke under for havets kræfter, og dem kan du bruge til at genopbygge den ødelagte landsby. Få hjælp fra skovhuggeren for at bringe Honeywood tilbage til sin storhedstid. Hver gang du opgraderer en bygning, bliver der låst op for mere udstyr og flere missioner fra de forretningsdrivende. Fuldend samlingen Bevis dit værd over for den mægtige fiskegud ved at skænke fuldendte samlinger fra hver region ved hans statue, og modtag dine velsignelser af opgraderede færdigheder.