Nephenthesys
Tag af sted på en forræderisk mission for at finde en uidentificeret energikilde midt i et angreb fra rummet! Nephenthesys er et lodret scrollende shoot'em up i widescreen top-down 3D-stil. Spræng dig gennem mange forskellige fjendtlige skibe, få power-ups til større skudspredning og specielle bomber, og tag kampen op mod skærmfyldte bosser. Denne mission vil føre dig gennem huler, vandveje, bylandskaber og meget mere. Har du evnerne til at finde vejen til målet?