Neighbours back From Hell
"Vidste du, at ""Schadenfreude"" er et tysk ord, som er begrebet for at finde glæde i andres ulykke? Det er også hovedideen bag Naboer tilbage fra helvede. Et helt tv-show baseret på at udfører flere og flere uhyrlige drengestreger mod din gnaven nabo for at underholde publikum og bevar et højt seertal. Det er godt at være dårlig i dette tidlige 2000'ers trash-tv inspireret af narrestreger og ekstravagancer! Som Woody, den hævngerrige stjernehovedperson i Naboer tilbage fra helvede, vil du give den gas gennem sæson 1 og 2 i det fiktive, men passende navngivne tv-show. Tag ulykken fra din grimme nabos lejlighed hele vejen til Kina, Indien og Mexico, hvor du vil sørge for, at hans ferie er et levende helvede. Mens du er ved det, hvorfor begrænse målretning af dine narrestreger mod din nabo, når du kan involvere hans mor og medrejsende? Uanset, hvad du beslutter dig for at gøre, vil dit troværdige kamerateam være lige der og holde øje med al handling. Du kan lade din skæve kreativitet give frit løb og se naboens vrede og desperation. Bare vær opmærksom på ikke at blive fanget af ham eller hans ledsagere, ellers vil de huje dig godt, og dit tv-show bliver taget væk. På den anden side, hvis du klarer dig godt ved at skabe mere og mere uorden og kaos i naboens liv, vil ratings stige, og du kan vinde prestigefyldte priser. "