Thank Goodness You're Here!
Efter at være ankommet tidligt til et vigtigt møde med borgmesteren i den bizarre nordengelske by, tager en omrejsende sælger sig tid til at udforske og møde de lokale, som alle er meget ivrige efter at give ham en række mere og mere mærkelige jobs. "Thank Goodness You're Here!" er et platformspil smækfyldt med sjov og ballade, der udfolder sig over tid, hvor spillernes udforskning og narrestreger sætter deres præg på den mærkelige by Barnsworth. Hvert job du udfører låser op for nye områder i byen, og gør opgaver tilgængelige, der bliver mærkeligere og mærkeligere – alt imens at uret tikker mod vores sælgers vigtige møde. Byens farverige indbyggere vækkes til live med levende håndtegnede animationer og komplet indtalt dialog, der er smækfyldt med dobbeltbetydninger.