My Universe - School Teacher
Bliv byens bedste lærer Spil som en ung lærer med en mission: din nye skole skal igen være den bedste! Motivér dine elever, forbedr deres resultater og arrangér skolekonkurrencer og skolefester. Bliv en rollemodel som lærer, og tag dig af stadig vanskeligere klasser, vind præmier og opfyld skolelederens mål, mens du oplåser nye genstande undervejs. Hold styr på klasseværelset og dine elever Lær dine elever om geometri, biologi, kunst og meget mere – hvert fag har sit eget minispil. Alle elever i dit klasseværelse har hver deres styrker og svagheder: Tilpas din undervisning, så de kan følge med og lære under de bedste forhold. Din skole, din erfaring Tilpas din figur, dit klasseværelse og endda skolen! Oplås nye genstande og større klasseværelser ved at mestre forskellige minispil og forbedre dine undervisningsevner, indtil du har skabt din drømmeskole.