My Brother Rabbit
My Brother Rabbit er et smukt eventyr i en surrealistisk verden, der blander virkeligheden med et barns fantasi. En ung pige møder en forfærdelig virkelighed, da hun bliver syg. Den lille pige og hendes bror bruger fantasiens kraft for at slippe væk fra den fjendtlige ydre verden. Sammen finder de på et fantastisk univers, der giver dem al den leg og tryghed, de har brug for. I dette storslåede fantasiland prøver en lille kanin at gøre sin syge blomsterven rask igen, koste hvad det vil. Kaninen må på sin rejse bruge sin kløgt for at løse hovedbrud inspireret af klassiske peg-og-klik-spil for at komme videre på sit eventyr. Hjælp kaninen med at spille minispil, finde skjulte genstande og samle mærkelige maskiner i en verden, hvor almindelig logik ikke hjælper. Drag ud på dette farverige eventyr igennem fem underfulde lande fyldt med robotelge, svævende baobab-træer, kæmpesvampe, smeltede ure og mange andre utrolige ting, som vil få dig at betvivle den virkelighed, du tror, at du kender.