Comrade Rabbit Bundle
Forkæl dig selv med noget specielt med disse to Artifex Mundi point og klik-spil! Prisvindende My Brother Rabbit er et mesterligt udformet, hjertevarmende, finurligt eventyr, der fører dig direkte til en fantasifuld verden med et barns blik. Irony Curtain er morsom, genialt designet, og en frisk udgave af et traditionel gammeldags hit fra Sierra og Lucas Arts.