MX Nitro
Nitrodrevne motocrossstunts og -ræs med MX Nitro! En overproduktion af adrenalin og halsbrækkende fart: Velkommen til MX Nitro, en verden fuld af hårrejsende motocrosskørsel. Udfør knoglebrækkende stunts for at få fat i den nitro, der er nødvendig for at vinde. Kør hurtigt, hop højt, og lav dødsudfordrende trickcomboer. Sæt dig op på dyret, find ud af, hvordan det er skruet sammen, og udforsk tonsvis af baner i et udvalg af spændende scenarier. Oplev snesevis af stunts på din vej mod titlen som MX Nitro-mester. Giv din motorcykel et personligt præg med masser af lækkert udstyr. Fortsæt din vinderstime for at låse op for unikt bikeroutfit samt motorcykelopgraderinger og udfordringer. Vælg de helt rigtige tricks: Vis dine færdigheder med 55 unikke stunts: foretag en California Roll gennem klitterne, en tsunami hen over trætoppene eller et Whip, Flip & Coffin for at tage sejren hjem. Sørg for at opnå den rette timing, for det ser ikke godt ud at ligge med ansigtet i støvet. Deltag i en 40 timer lang kampagne, hvor du kører side om side med boss-modstandere og skal vise dit værd ved at udfordre venner og spillere online i hele verden. MX Nitro giver dig dit livs største adrenalinsus!