Moving Out + Moving Out 2 Bundle
Den ultimative F.A.R.T.-oplevelse (Furniture Arrangement & Relocation Technician) venter! Moving Out Bundle indeholder både Moving Out 1 og 2, som hver er proppet med masser af baner over hele Packmore og videre endnu! DEM, DER FLYTTER SAMMEN, HOLDER SAMMEN Nyd historien i Moving Out 1, hvor du spiller som selvstændig – og i Moving Out 2, hvor I kan spille sammen med online- og cross-spil! TIL PACKMORE OG VIDERE! Fra en ydmyg begyndelse som et lille flyttefirma til stilfulde interdimensionale flytninger – alle dine yndlingsbaner er her. NYE FIGURER OG VELKENDTE FAVORITTER Moving Out 2 giver dig et galleri af helt nye imødekommende figurer, for Smooth Moves har ansat nye F.A.R.T.-rekrutter! Spil som en af de nye medarbejdere eller som en gammel Moving Out-favorit. DET ER FOR ALLE! Hjælpetilstand?! Ja tak! En masse forskellige tilgængelighedsindstillinger? Ja tak! Masser af figurer i masser af forskellige outfits og skins?! Ja tak! Ja tak! Og ja tak!