Moving Out 2
Moving Out 2 er en vanvittig opfølger til den verdensberømte fysikbaserede flyttesimulator. Arbejd som en solo-F.A.R.T, eller med op til tre venner, hop ned i den Smooth Moves-uniform, og hjælp indbyggerne i Packmore - og længere væk - med at pakke og sende afsted! MULTI-DIMENSIONEL LOKAL OG ONLINE-MULTIPLAYER Venner, der flytter sammen, groover sammen! Hvad enten du har lyst til noget lokalt samarbejde eller en cross-play-session i online-multiplayer, er du klar, pakket og leveret hos os! NYT EVENTYR Vi er ikke i Packmore mere … Via interdimensionelle portaler, kan du udforske nye verdener fyldt med hylesjove og dumme udfordringer, samt kaotisk og ribbenskildende action. FRISKE FIGURER OG TILBAGEVENDENDE FAVORITTER Moving Out 2 indeholder et helt nyt cast af ekstra elskelige figurer, for Smooth Moves har indkaldt en række nye F.A.R.T-rekrutter! Men bare rolig, Rye Yu og Sidney er stadig ansat … DET ER FOR ALLE! Assist-spiltype?! Tjek! En lang række tilgængelighedsindstillinger?! Tjek! Masser af figurer og talrige, fint skræddersyede kreationer og skins til alle jer modebevidst?! Tjek! Tjek! Tjek!