Mortal Kombat 1
Forudbestil nu, så får du den spilbare figur Shang Tsung Vi har det i blodet! Opdag et genfødt Mortal Kombat-univers, der er skabt af ildguden Liu Kang. Mortal Kombat 1 indvarsler en ny æra af den ikoniske serie med et nyt kampsystem, nye spiltyper og nye fatalities!