Mighty No. 9
Du spiller Beck, den 9. i en række af mægtige robotter, som er den eneste, der er immun over for en mystisk virus, der har fået mekaniske væsener i hele verden til at gå bersærk. Løb, hop, skyd og skift form gennem de 12 udfordrende baner med evner stjålet fra dine fjender, så du kan stoppe de andre Mighty Number-robotter og konfrontere den endelige ondskab, der truer kloden! Indhold: Klassisk 2D-action på en ny måde: Mød dine otte mægtige slægtninge og lås op for forvandlinger og unikke evner, når du besejrer dem! Mekanisk massakre for to spillere: Spil missioner online med en ven som Beck og hans partner, Call. Brug deres unikke evner til at som et hold, eller kæmp mod hinanden i en online Race Battle! Ekstra spiltyper: Boss-rush! Dusinvis af minimissioner og udfordringer! Slå 8-bit-lydspor til og fra! To ekstra sværhedsgrader, du kan låse op for! Vis verden din styrke: Brug Becks evner til at lave kombinationer og få skønne S-range, rekorder og topplaceringer på ranglisterne!