METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER
Hvor alt får sin begyndelse. En remake af 2004-spillet METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER med den samme fængslende historie og dybdegående verden, nu med helt nye grafikker og 3D-lyd, der forstærker junglestemningen. Gør dig klar til den ultimative survival stealth action-oplevelse. Alt det, du elsker, og mere til Historien, karaktererne, stemmeskuespillet, gameplayet og musikken, der gjorde originalen til en sensation, vender tilbage, remake'et til moderne konsoller. Dette evolutionære spring giver nyt liv til hver eneste cutscene og genopbygger hver eneste del af verden. Autentiske livagtige portrætter Kampenes skadesystem er opgraderet, så sliddet på Snakes tøj samt blå mærker og skudhuller på hans krop afspejles i realtid. Skaderne efterlader et permanent mærke på Snakes krop og fortæller historien om hver spillers unikke rejse gennem spillet. Dybt medrivende oplevelser Spillere kan vælge den nytilføjede, mere moderne kontrolstil. Disse intuitive kontroller giver dig mulighed for at fokusere helt på spillet og de medrivende spændinger i survival stealth-oplevelsen. Du kan også vælge at spille med en klassisk kontrolstil, der mere præcist genskaber følelsen af det originale spil. Ekstra spiltilstande: ・SNAKE VS BOMBERMAN Tag kontrol over Snake, og kæmp mod Bomberman i denne særlige sidetilstand. Spræng dem i luften i hver etape! ・FOX HUNT En helt ny online multiplayer-tilstand, der foregår i den samme verden som hovedhistorien. Denne nye tilstand gør brug af snige- og overlevelseselementer for at levere spændende skjul-og-søg-inspireret frem-og-tilbage-gameplay. ・Secret Theater Find 8 mm filmruller, som fjendtlige soldater hemmeligt bærer på, for at låse op for disse humoristiske versioner af udvalgte scener. Du kan finde scener fra det originale Secret Theater samt helt nye videoer. *Secret Theater vil blive låst op efter gennemførelse af spillet. *Filmruller båret af soldater kan samles op under det første play-through. ・GUY SAVAGE Δ Mareridtsspillet "Guy Savage" vender tilbage i en fuldt ud nyfortolket version, der indfanger essensen af det originale spil og samtidig leverer et friskt nyt look fra PlatinumGames. Udløs mareridtssekvensen under spillet, eller gennemfør hele historietilstanden for at låse den op som en bonustilstand. *GUY SAVAGE Δ låses op, når du har gennemført spillet. * Digital Deluxe Edition af spillet er også tilgængelig og er anført separat. Vær opmærksom på at undgå utilsigtede dobbeltbetalinger.