Mega Man X Legacy Collection
Mega Man X-serien vender tilbage! Spil som Mega Man X – efterfølgeren til den klassiske Mega Man-kamprobot – og deltag i hans kamp mod de dødbringende bosser, kendt som Mavericks, i fire uforglemmelige titler. Mega Man X Legacy Collection indeholder de legendariske 16 bit-spil og seriens indslag fra 32 bit-æraen: Mega Man X, Mega Man X2, Mega Man X3 og Mega Man X4. Den heltemodige robot bliver stærkere, når han besejrer Mavericks og stjæler deres våben, og efterhånden kan han sprinte og springe fra vægge i de lynhurtige, nervepirrende kampe. Mega Man X Legacy Collection indeholder et arsenal af nye funktioner. Sæt dine evner på prøve i den nye X Challenge-spiltype, hvor du skal kæmpe mod to dødbringende bosser ad gangen. Gå på opdagelse i et enormt museum, der er fyldt med sjældne produktionsillustrationer, kataloger over klassisk merchandise, en spilleliste med nostalgireklamer og meget mere. Denne samling giver dig den ultimative oplevelse af den højoktane Mega Man X-serie.