Medieval Dynasty - Echoes Edition
Medieval Dynasty - Echoes Edition tilbyder en komplet oplevelse af livet i en middelalderverden. Byg dit hjem, skab en landsby, og form din arv. Forskøn dit spil med planter og ekstra dekorationer fra Echoes of Nature-DLC'en, og oplev naturens skønhed. Alt du behøver for at opbygge dit dynasti, nu i én pakke.