Medieval Dynasty - Complete Edition
Medieval Dynasty - Complete Edition tilbyder en komplet oplevelse af livet i en middelalderverden. Byg dit hjem, skab en landsby, og form din arv. Forskøn dit spil med planter og ekstra dekorationer fra Echoes of Nature-DLC'en, og oplev naturens skønhed. DLC'en Exquisite Pack tilføjer en samling af genstande, der giver spillerne mulighed for at tilpasse deres figur og bosættelse med et mere elegant udseende. Alt du behøver for at opbygge dit dynasti, nu i én pakke.