Maximum Entertainment Puzzle Platformer Bundle
Dyk ned i den engagerende verden af puzzle platformers med Puzzle Platformer Bundle. Løs komplekse gåder, naviger i smukke landskaber og oplev fængslende historier. Denne bundle inkluderer: Degrees of Separation Slut dig til Ember og Rime i en 2D puzzle platformer, hvor de skal bruge deres kontrasterende kræfter af varme og kulde til at overvinde forhindringer. Udviklet til både solo- og co-op-spil, vil spillere udforske en rørende fortælling af Chris Avellone, mens de løser gåder gennem samarbejde og unikke evner. Lost Words: Beyond the Page Interagér med ordene i en ung piges dagbog for at løse gåder og afsløre en følelsesladet fortælling sat i den livlige verden af Estoria. Med en fortælling af Rhianna Pratchett kombinerer dette spil unikke gameplay-mekanikker med en slående akvarel æstetik. Skully På en fjern ø bliver en kranium ved navn Skully genoplivet af en guddom for at gribe ind i en krig mellem gudens søskende. Naviger i et mærkeligt paradis, brug de nye evner til at afslutte konflikten og redde øen. Teslagrad 2 Lumina, en ung Teslamancer, begiver sig ud på et farligt eventyr i Wyrmheim. Brug elektromagnetiske kræfter til at navigere i et stort, forladt tårn og afsløre hemmelighederne om Luminas forfædre i denne efterfølger til det populære fysikbaserede spil.