Love & Robots
RoboHero Klassisk sokoban med et twist og et sci-fi-tema! En videnskabelig organisation sender en robot-ekspeditor udviklet med kunstig intelligens til den nyopdagede exoplanet Xeran, hvor der højst sandsynligt findes meget værdifulde ressourcer for menneskeheden. Åh, Love! Nyt smukt spil om kærlighed! I dette puslespil skal du bytte om på brikkerne for indirekte at styre hjerterne, der bevæger sig mod hinanden, indtil de blokeres af en væg. Hjælp hjerterne med at have en date!