RoboHero
Klassisk sokoban med et twist og et sci-fi-tema! En videnskabelig organisation sender en robot-ekspeditor udviklet med kunstig intelligens til den nyopdagede exoplanet Xeran, hvor der højst sandsynligt findes meget værdifulde ressourcer for menneskeheden.