Kør om kap med Ryan
Klar, parat, start... kør om kap med Ryan! Grib rattet som Ryan og alle dine favoritvenner fra Ryan’s World (Ryans Verden)! Ryans Verden har set dagens lys, og den er lige så farverig, sjov og hurtig, som du forestillede dig. Så vælg en racerbil, kør til et af de seks magiske steder, og træd på speederen for at vise familie og venner, hvem der er den hurtigste kører. Det er ikke noget almindeligt mesterskabsløb! Ryans berømte Mystery Eggs (surprise æg) ligger spredt ud over alle kørebanerne, og de er fyldt med overraskelser, der hjælper dig med at komme i mål – fx Burger Shields, Sticky Slime, Trick Surprise Eggs og mange flere. Mange af personerne fra Ryans Verden er med i dette løb, bl.a. politibetjent Ryan i sin politibil, Red Titan, Gus the Gummy Gator, Pirate Combo Panda, plus mange flere, som du kommer til at slippe fri frem mod målet. Lige fra legetøjsverdenen i miniature, Fantasiparken, til piraternes kongerige, Skatteøen, og så videre er hver verden fuld af hemmelige passager, glatte rutsjebaner og børnenes fantasi! Takket være enkle kontrolknapper, valgfri automatisk acceleration og en vejledning, der hjælper yngre spillere igennem deres første videospil, vil racerkørere i alle aldre elske at køre om kap med Ryan. Kør dig selv til tops i Karriere-tilstand, eller giv dine venner baghjul i løb med delt skærm for 2-4 deltagere. Det bliver bare sjovere og sjovere. Vil du først over målstregen?