Jackbox partypakke 3
Den tredje del af party-spilfænomenet indeholder FEM nye spil, der vil splintre sanserne! 1) efterfølgeren sig-hvad-som-helst Quiplash 2 (3-8 spillere). Spil alle nye spørgsmål eller lav dine egne! 2) Dræber-quizshowet Trivia mordparty (1-8 spillere). Se om du ved mere end en trivia-besat morder. 3) Det overraskende undersøgelsesbaserede spil Guesspionage (2-8 spillere). Gæt resultatet på dumme undersøgelsesspørgsmål. 4) T-shirt-kampfesten Tee K.O. (3-8 spillere). Kæmp til døden med dine brugertilpassede T-shirts! 5) Spillet med de luskede fupmagere Fakin’ It (3-6 spillere). En af dine venner har noget at skjule. Spil ved hjælp af telefoner, tabletter eller computere. Der er ikke behov for ekstra controllere! Alle spil understøtter op til 10.000 publikummedlemmer, der spiller med! Plus tonsvis af nye funktioner lige til streamere! Det er en digital boks fuld af sjove ting! BEMÆRK: Jackbox partypakke 3 findes kun på engelsk. BEMÆRK: Dette spil er lokal multiplayer, men kan nydes over streamere med fjernspillere.