Hyper-5
Reager på nødsignalet og konfronter en ukendt fjende i et cinematisk skydespil! Rekognosceringsrumskibet Hyper-5 har modtaget et nødsignal og må i kamp mod en ukendt trussel. Som pilot der på egen hånd står over for næsten umulige odds, bliver du nødt til at overleve mere end fyrre fjendetyper og massive boss-møder på tværs af planeten 4GDTs varierede land-, luft- og undervandsniveauer. Hyper-5 henter inspiration fra skydespilsklassikere fra 90'erne, mens den tilbyder moderne fremskridt i filmisk stil! Traditionel sidescrollende handling præsenteres i 3D med visuelle effekter og spændende sekvenser der fylder hele skærmen. Gennemfør udfordringer i spillet for at låse op for over tyve våbensystemer, skibsopgraderinger og ekstramateriale til galleriet!