Hole io: Red Planet DLC
Med denne DLC låser du op for: - Mars-kort - Sort hul-hud - Cauldron skin - Diablo-hud - Regnbue-hud - Spinner skin - Poop skin - Ring af ild skin - Sandorm-hud - Forsigtig hud Vælg dit skøre skin, spis astronauter, rumfartøjer, solpaneler, rumstationer, rumfartøjer og bliv STOR!