Hole io: Animals DLC
Med denne DLC låser du op for: - Kort over gården - Ripley-skind - Ginger Cat-skind - Skin til grå kat - Mickey-hud - Mr Piggy skin - Mops skind - Hvid tiger skind - Løve-skind - Kitty-skind Vælg dit dyreskind, spis høst, traktorer, lader, vindmøller og bliv STOR!