"High-Class Dream Style" Costume for Yumia
Et kostume med akademitema til Yumia. Føjer "High-Class Dream Style" costume til Yumia. Bemærk: - Kostumer bliver tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placeret. - Dette produkt er en del af "Atelier Yumia Season Pass". Vær opmærksom på, at der findes andre produkter med dette indhold. Pas på, at du ikke kommer til at købe det samme to gange. - Produktet er en del af "Atelier Yumia - 'Fantasy Academy' Costume Set" og "Fantasy Academy' Costume Set for Yumia and Flammi". - Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.