Atelier Yumia - "Fantasy Academy" Costume Set
Gå på opdagelse i nye akademi-dragter med akademitema. Et sæt dragter med akademitema til Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina og Lenja (én til hver figur, syv i alt). Indhold: - "High-Class Dream Style" Costume for Yumia - "Boba Tea" Costume for Flammi - "Newbie Maid" Costume for Isla - "Perfect Butler" Costume for Viktor - "Wolf of the Streets" Costume for Rutger - "Ultimate Teacher" Costume for Nina - "Twilight Memories" Costume for Lenja Bemærk: - Kostumer er tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placeret (de relevante figurer skal også være en del af din gruppe). - Dette produkt er en del af "Atelier Yumia Season Pass". Vær opmærksom på, at der er andre produkter, som indeholder dette indhold, og at disse varer kan købes enkeltvis. Vær forsigtig med ikke at foretage dobbeltkøb. - Bemærk, at Yumia og Flammis dragter sælges som et sæt og ikke separat, når man køber dem enkeltvis. - Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.