"Newbie Maid" Costume for Isla
Et kostume med akademitema til Isla. Føjer "Newbie Maid"-kostumet til Isla. Bemærk: - Kostumer er tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placeret (de relevante figurer skal også være en del af din gruppe). - Dette produkt er en del af "Atelier Yumia Season Pass". Vær opmærksom på, at der findes andre produkter med dette indhold. Pas på, at du ikke kommer til at købe det samme to gange. - Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.