"Fantasy Academy" Costume Set for Yumia and Flammi
Kostumer med akademitema til Yumia og Flammi. Tilføjer et unikt kostume med akademitema til både Yumia og Flammi (to i alt). Indhold: - "High-Class Dream Style" Costume for Yumia - "Boba Tea" Costume for Flammi Bemærk: - Kostumer bliver tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placeret. - Dette produkt er en del af "Atelier Yumia Season Pass". Vær opmærksom på, at der findes andre produkter med dette indhold. Pas på, at du ikke kommer til at købe det samme to gange. - Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.