Hell Let Loose - Ultimate Edition
Meld dig til den stadigt større Hell Let Loose-oplevelse, der giver dig anden verdenskrig i episk målestok. Slagene har 50 spillere på hver side og en dynamisk og omskiftelig frontlinje, så dette skydespil i førsteperson kræver holdarbejde, kommunikation og strategi, ikke kun for at vinde, men for at overleve! Forbered dig på kamp på en række ikoniske slagmarker, hvor du og dine holdkammerater kæmper mod andre trænede soldater i de 14 unikke, vigtige roller. Med Ultimate Edition er du klar til kamp med seks af vores efterspurgte DLC-pakker: Skull Bucket, False Front, Hot Drop, Lethal Tide, Silver or Iron Vanguard og Cavalry Coat. Slut dig til krigens kaos med forskellige historiske våben, køretøjer og udrustninger, som er sirligt detaljerede, så den brutale og blodige krig føles realistisk. Vi ses på frontlinjerne!