Hell Let Loose - Cavalry Coat
Den nye sovjetfrakke kan håndtere selv det mest voldsomme vejr og minder tanken om den endeløse vinter og kampen om overlevelse. Dette indhold til download indeholder: Cavalry Coat – Brugt af det sovjetiske tankmandskab under krigen. Den er fedtet ind i olien fra det tunge maskineri og består af en blanding af ruskind og fåreuld, der beskytter mandskabet mod kulden. (Fås til sovjetiske tankkommandører og besætningsmedlemmer)