Hell Let Loose - Jericho Cap
Jericho-kasketten, der blev brugt under den hårde vinter i starten af 2. verdenskrig, holdt de sovjetiske soldater varme nok til, at de kunne kæmpe videre. Dette indhold til download består af: Jericho-kasket – en ny version af Budyonovka-hatten – en essentiel del af den kommunistiske uniform under Den Russiske Borgerkrig. Når temperaturen falder, kommer flapperne ned for at beskyttet mandskabets ører og hals mod den barske kulde. (Fås til sovjetiske kommandører, infanteri-, panser- og recognosceringsenheder)