Headbangers: Rhythm Royale
Om dette spil: Har du nogensinde set på en due og tænkt: "Hvad foregår der i dit hoved?" Det er slut med at tænke! Headbangers lader dig og 29 andre opleve livet som due, mens I konkurrerer i rytmiske udfordringer om at finde ud af, hvem der er den ultimative mester-headbanger. Konkurrér mod andre i vanvittige, musikalske minispil, skab problemer for konkurrenterne med forstærker, og saml krummer, så du kan pynte din helt egen due! Oplev bl.a.: Minispil: Grib vennerne, og kæmp jer gennem minispil-vanviddet i multiplayer på tværs af platforme. Med 23 minispil fordelt over 4 runder indeholder hver Headbangers-bane en ny udfordring med et stimulerende og unikt musikalsk tvist! Hver runde eskalerer i sværhedsgrad, og den musikalske vildskab øges indtil den sidste runde: Vis, hvad du duer til, så du kan få brødet! Minispil afprøver din hukommelse, rytmesans, reflekser, reaktionstid og vigtigst af alt: din evne til at rappe! Enkel styring kombineret med gribende spilsystemer betyder, at denne musikalske fest er tilgængelig for alle! Tilpasning: Design din due med hundredvis af unikke genstande som kostumer, hatte, briller, stemmer, drillerier og meget mere. Hver gang du spiller, får du krummer, som kan bruges i butikken på at købe hele kostumer, dele af kostumer, drillerier, lyde og meget mere! Din due er dit lærred, hvorpå du kan blande forskellige ting og skabe dit ultimative duemesterværk, ligesom de berømte malere Pipcasso og Michelalbatros. Har du nået ranglistens top? Er du bedre end dine venner? Husk at bruge din hårdt opsparede krummer på nogle drillerier i spillet, så du kan gnide salt i de andre duers sår og gøre dine sejre endnu sødere! Fremskridt: Gennemfør udfordringer, der låser op for tilpasninger til din due og nye niveauer af spillets Battle Pass. Saml krummer og XP fra forstærkere i spillet, ekstra bonusrunder og at gennemføre runder, så du kan blive den mest stilfulde fugle i flokken! Crossplay + multiplayer: Spil med op til 30 duer på enhver platform. Uanset hvad din ven spiller på, så kan I flyve sammen og kæmpe om kronen som mester-headbanger!