Ultra Foodmess Deluxe
Ultra Foodmess Deluxe er et konkurrencebaseret partyspil for op til fire spillere, hvor madvarer kæmper mod hinanden i vanvittige og lynhurtige spiltyper! Spilfunktioner: - LOKAL MULTIPLAYER 2 til 4 spillere i lokal multiplayer. - 11 forskellige lynhurtige SPILTYPER Vælg mellem mange vanvittige spiltyper, som hver især har deres egne mekanikker. - Masser af MADVARER Vælg den slags mad, som du ønsker at afprøve i kamp, og dyst mod de andre! - Det er meget NEMT AT SPILLE! Alle kan gribe controlleren og kaste sig ud i morskaben! - Kæmp mod AI'en Forbered dig på kampen mod madrobotterne. - OPLÅSELIGE GENSTANDE Gennemfør udfordringerne for at få belønninger, og lås op for nye fantastiske figurer!