Gurli Gris: Verdenseventyr
Spil i en større, videre verden i Gurli Gris, og tag din familie med i historien! New York City kalder – og Paris, Australien, London og en verdensturné af andre, sjove steder! Du og din ven Gurli kan lave pizza i Italien, gå ned ad Hollywood Boulevard, sejle på krydstogtsskib sammen og meget mere. Du kan møde nye figurer, prøve spændende missioner og der er masser af tilbehør at tage på! Bliv kat, kænguru, ged, æsel eller lige hvad du vil! Din familie kan også blive til Gurlig Gris-figurer, inklusive dine brødre, søstre og voksne, så de kan blive en del af din historie. Opbyg dit eget hjem i Gurlig Gris' nabolag, og vis de souvenirs og genstande frem, som du samler over hele verden, så din families hjem kan blive flot og anderledes. Plask rundt over hele kloden, når du spiller med Gurli - og glem ikke gummistøvlerne!