Gods Will Fall
Du er menneskehedens sidste håb Gudernes brutale hersken over menneskene har varet i årtusinder. De er opsat på at sprede død og lidelse, og de kræver, at hver mand, kvinde og barn blindt underkaster sig og sværger evigt troskab. De, der nægter, kan se frem til en langsom, men nådesløs død. Oplev de brutale prøvelser, som en dristig gruppe krigere udsættes for i deres kamp for at befri menneskeheden fra gudernes jerngreb. Alle våbenføre mænd og kvinder, der har levet under gudernes brutale styre alt for længe, bliver hidkaldt for at bidrage til din klan med otte keltiske overlevende, der skal udfordre legionerne af grufulde bæster og håndlangere, der venter i hver af gudernes helvedesriger. Din fortælling bliver mere og mere personlig for hver beslutning, du tager. Succes fører til nye legender, fiasko til hurtig død.