God's Trigger
Bekæmp dine fjender med fart og præcision i en vanvittig blodig eksplosionsforestilling. Spil solo eller sammen med andre, træf afgørende beslutninger på ingen tid, undgå kugler, og brug våben og færdigheder til at forvolde skade på allermest grusomme vis. Kuglerne vil flyve, og blodet vil flyde, når en engel og en dæmon sammen beslutter sig for at myrde sig vej ind i himlen for at standse apokalypsen. Spil solo eller sammen med en ven og spurt gennem et rum på bare et par sekunder ved at dræbe dine fjender med tonsvis af våben, særlige færdigheder og meleekamp i en blodig eksplosionsforestilling.