Ghostrunner 2 Deluxe-udgave
Indhold i Ghostrunner 2 Deluxe-udgaven: - Hovedspillet Ghostrunner 2 - Ahrimans katanasværd og -skin - Moderne energisværd og håndskin - Sværd med glødende klinge og håndskin - Gotisk blåt sværd og håndskin - Håndhologram med brugernavn Blodet flyder er det længe ventede førstepersons-splatterspil, som foregår et år efter begivenhederne i Ghostrunner. Tag på opdagelse i den postapokalyptiske cyberpunk-fremtid efter at tyrannen Keymaster, som herskede over menneskehedens sidste tilflugtssted, Dharma Tower, er død. Jack er tilbage for at tage kampen op mod den voldelige AI-kult af cyberninjaer, som er opstået udenfor Dharma Tower, og forme menneskehedens fremtid. Med utrolige katana-kampsystemer, en mere detaljeret udforskning af verden udenfor Dharma Tower, ikke-lineære baner med komplekse motorcykelsekvenser, spændende nye spiltyper og al den action du elskede ved Ghostrunner. Desuden er bosskampene mere interaktive, hvilket giver spillerne friheden til at vælge hvordan de vil prøve at overleve kampe mod de sværeste modstandere. Bliv den ultimative cyberninja Ghostrunner 2 introducerer nye evner som gør det muligt at være mere kreativ og klare selv de mest krævende sekvenser. Men fjenderne i Ghostrunner 2 opfører sig unikt afhængigt de evner, man bruger mod dem, så hver kamp er en helt ny udfordring. Udviklingssystemet har fået en overhaling så der er flere muligheder for at eksperimentere sig frem og tilpasse gameplayet. Medrivende, grænseoverskridende funktioner Behersk Cybervoid, hvis du vil gøre dig håb om at overleve. Tag imod nye udfordrende fjender, mens du bevæger dig rundt i interaktive miljøer med eksploderende tønder, vægge, der kan nedbrydes, hjælpsomme neutrale eksistenser og tonsvis af opgraderinger for at holde kampe interessante og spændende. Vil du have mere? Dyk endnu dybere ned i verden og historien med det nye dialogsystem. Toner fra Cybervoid Red menneskeheden med stil og udslet dine modstandere, mens du lytter til det fængslende synthwave-soundtrack med ny musik fra Daniel Deluxe og mange flere.