Ghostrunner 2 Ice Pack
Udrust dig med skræmmende kræfter fra den kybernetiske fremtid med Ghostrunner 2's første DLC, Ice Pack! Gør dig klar til en oplevelse, der vil få det til at løbe koldt ned ad ryggen, med en spindelvævsinspireret drejning, der vil omdefinere den måde, du kæmper dig igennem den neonoplyste storby på. Ice Pack indeholder følgende kosmetiske skins til spillet: - Design IC3 motorcykelskin - Istarantel sværd- og håndskin - Sort enke sværd- og håndskin - Vævskærer sværd- og håndskin Køb Sæsonkortet til Ghostrunner 2 for at sikre dig billigere adgang til alle 4 kosmetiske spilpakker, inklusive Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack og Anniversary Pack såvel som den længe ventede Endless Moto Mode. Blodet flyder! *Spillet Ghostrunner 2 medfølger ikke. Ice Pack er inkluderet i sæsonkortet til Ghostrunner 2. Sæsonkortet til Ghostrunner 2 er inkluderet i Ghostrunner 2 Brutal-udgaven.