Den ultimative, udvidede Ghostrunner 2-oplevelse med alle spilpakker udgivet efter lanceringen. Sæsonkortet til Ghostrunner 2 indeholder 4 spilpakker med kosmetiske genstande og 1 uforglemmelig spiltype. Alle pakker med kosmetiske genstande indeholder 3 sværdskin, 3 håndskin og 1 motorcykelskin. Det er 28 unikke skins! Køb sæsonkortet i dag, og få alle Ghostrunner 2 spilpakker udgivet efter lanceringen til billigere pris! Køb sæsonkortet til Ghostrunner 2 for at sikre dig billigere adgang til alle 4 spilpakker med kosmetiske genstande, herunder Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack og Anniversary Pack, plus Endless Moto Mode. Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack og Endless Moto Mode er nu tilgængelige og er inkluderet i sæsonkortet til Ghostrunner 2. Sæsonkortet er inkluderet i Ghostrunner 2 Brutal Edition. *Spillet Ghostrunner 2 medfølger ikke.