Fable
Bliv den helt, du drømmer om at være i et medrivende actionrollespil i en åben verden, hvor hvert eneste valg former din rejse, dit omdømme betyder alt, og hvor en lykkelig slutning langt fra er garanteret. EN NY BEGYNDELSE FOR EN LEGENDARISK SPILSERIE Fable vender tilbage i en bjergtagende opdatering af den populære spilserie. Udforsk et dynamisk Albion, som den første helt i en hel generation, og hils på de excentriske borgere, oplev den særlige galgenhumor, og vink til kyllingerne ... for høns er der nok af. Det er ikke bare nostalgi, det er en ny begyndelse i en smuk og blomstrende verden. BLIV DEN HELT, DU DRØMMER OM AT VÆRE Tilpas din helts udseende, og brug mægtige våben, når du kaster dig ud i alt fra nærkampe og distanceangreb til magiske opgør. Nedlæg banditter, uhyrer og væsner, herunder helt nye modstandere og fanfavoritter som Hobbes, Balverines og trolde. Dine kræfter vokser i takt med dit omdømme. BYG ET EKSTRAORDINÆRT LIV Udover slagmarken er der en hel verden, hvor du kan skabe din egen identitet. Tjen kassen som godsejer eller smed, forfør en landsbyboer (eller tre), få en masse børn, og hold øje med dit omdømme. At være helt er lidt som at være kendt ... hvis kendte gik med sværd og en gang imellem kæmpede mod gigantiske ildspyende høns. DINE VALG ÆNDRER VERDEN I Albion er heltens ry det vigtigste. Dine ædle gerninger og tvivlsomme beslutninger påvirker dine forhold til hver eneste landsbyboer og kan endda forme verden omkring dig. Hvis holdning betyder mest for dig? Det bestemmer du helt selv ... men du skal leve med konsekvenserne. Du skal beslutte dig for, hvad det vil sige at være helt. En lykkelig slutning er ikke garanteret.